FLAL nieuws:
Informatie “Kampeerhal Roden-wandeltocht” op zaterdag 11 januari 2025
Startlocatie: Kampeerhal Roden, Kanaalstraat 63, 9301 LR Roden
Beste wandelaars,
Voor de eerste tocht van het nieuwe jaar gaan we zoals gebruikelijk naar Roden. Vanuit de Kampeerhal Roden staat de ‘Kampeerhal Roden-wandeltocht’ op het programma.
In verband met de viering van het 1e lustrum sluit de Kampeerhal op 11 januari a.s. om 16.00 uur. Het restaurant van de Kampeerhal sluit om 15.00 uur.
In verband hiermee zijn de start- en sluitingstijden van de 25 en de 35 km deels aangepast.
Voor de tocht in Roden gelden de volgende inschrijf- c.q. starttijden:
- 35 km van 8.00 uur tot 8.45 uur
- 25 km van 8.30 uur tot 9.30 uur
- 10 km van 9.30 uur tot 10.30 uur
De sluitingstijd voor de 10 km is 15.00 uur
De sluitingstijd voor de 25 km is 16.00 uur
De sluitingstijd voor de 35 km is 16.00 uur
De FLAL hanteert geen voorinschrijving. Binnen de hierboven vermelde tijdsvakken is er ruim voldoende gelegenheid voor alle wandelaars om in te schrijven en te starten.
De routes worden gemarkeerd met kartonnen pijlen aan objecten, rood-witte linten aan bomen of struiken en/of krijtpijlen op straat.
Voor de wandelaars die graag gebruik maken van de GPX-bestanden bestaat de mogelijkheid deze op de startlocatie middels een QR-code te downloaden naar je telefoon.
Bij de inschrijving ontvangen jullie een consumptiebon voor koffie of thee. Na het inschrijven, of na terugkomst, kun je de kop koffie of thee nuttigen. Dit is alleen mogelijk op de startlocatie.
Betaling bij voorkeur contant, maar betaling met PIN is ook mogelijk.
Het inschrijfgeld voor deze tocht bedraagt:
- FLAL-leden € 5,00
- Leden KWbN € 6,00
- Overige € 7,00
De kosten van een medaille bedragen € 3,00. Deze moeten extra worden voldaan.
De kosten van de kop koffie of thee zijn al in het inschrijfgeld inbegrepen.
Houd er rekening mee dat nog niet alle rustlocaties beschikken over een PIN-apparaat. Er zijn echter ook locaties waar uitsluitend met PIN betaald kan worden. Neem dus zowel uw PIN-pas als contant geld mee.
Voor het parkeren kan gebruik gemaakt worden van de parkeerterreinen nabij de startlocatie. Zie bijgaand kaartje.
Volg bij het parkeren de aanwijzingen van onze parkeerwachten a.u.b. op.
Het meevoeren van honden tijdens de tochten is niet toegestaan.
NB: WE ORGANISEREN ALLEEN DE AFSTANDEN VAN 10, 25 en 35 KM
29 september 2024
Van het bestuur.
Starttijden en sluitingstijden afmeldingsbureau
In de Algemene Ledenvergadering van april 2023 hebben pijlophalers het bestuur gevraagd nog eens goed naar de eindtijden van het afmelden per afstand te kijken. Het ging met name over de eindtijd in de donkere maanden en de korte afstanden. Het bestuur heeft besloten om de starttijden en de sluitingstijd van het afmelden iets aan te passen. We denken dat het hierdoor mogelijk is dat alle deelnemers en de pijlophalers tijdig binnen kunnen zijn.
Starttijden:
60 km van 08.00 – 08.30 uur
50 km van 08.00 – 08.30 uur
40 km van 08.00 – 08.45 uur
35 km van 08.30 – 09.00 uur
25 km van 08.45 – 09.30 uur
10 km van 09.30 – 10.30 uur
Sluitingstijden afmeldingsbureau:
60 km om 19.00 uur
50 km om 18.00 uur
40 km om 17.00 uur
35 km om 16.30 uur
25 km om 16.00 uur
10 km om 15.00 uur
=========================================